忽如远行客

高二犬/分享歌曲/主电音港乐古风/偶尔日本小黄曲和欧美流行乐

Gone - Beka Desantis

【歌词】

I remember looking deep to your eyes

我曾望向你的眼眸 清澈得直达心底

And I knew you

本以为懂你的人是我

But suddenly you leave me try to figure out

你却让我迷惑

What happened

究竟发生了什么

Now your silence Crushes down without a sound

你沉默不语 我的心却崩溃瓦解

It's all too quiet and you r busy try to find a way around me

你悄无声息 却填满我生活的每一个角落

Tell me what you're expecting me to be

快告诉我你到底想让我怎样

Tell me what you won't to believe

快告诉我你究竟在怀疑些什么

Empty eyes like a windstorm in the call

风雪欲来的迷茫填满了你的双眼

Empty eyes like there's nothing left at all

怎么当初的爱意竟然消失不见

Cause everything's gone

难道一切已消散如云烟

Now Everything's gone

随风而散

Gone gone gone gone

不留痕迹

It's been a month now I thought you have a heart to call

本以为你会向我吐露心声

Oh no no

噢不要这样

I thought i knew you but now I'm telling you I don't

曾以为我最懂你 现在却像个傻瓜

I guess you've moved on and found somebody you can hide

可能你已到另一个人身边栖身

And now it's clear each time you said you love me

难道说你每次说爱我的时候

You lied

都是谎言吗

Tell me what you're expecting me to be

告诉我你到底希望我做什么

And tell me what you won't to believe

告诉我你在猜忌些什么

Cause everything's gone

难道一切已消散如云烟

Now everything's gone

随风而散

Gone gone gone gone

不留痕迹

You know you know what you're doing

你知道是你毁灭了我们的爱情吧

You know you know what you're doing

你知道是你让往昔的美好消失不见的吧

You know you know what you're doing

你知道你才是这一切的始作俑者吧

you know

你是知道的吧

You know you know what you're doing

你知道是你毁灭了我们的爱情吧

You know you know what you're doing

你知道是你让往昔的美好消失不见的吧

You know you know what you're doing

你知道你才是这一切的始作俑者吧

You know

你是知道的吧

Now the your silence crushes down without a sound

你沉默不语 我的心却崩溃瓦解

It's all too quiet and you r busy try to find a way around me

你悄无声息 却填满我生活的每一个角落

Cause everything's gone

难道一切已消散如云烟

Now everything's gone

随风而散

Gone gone gone gone

不留痕迹

Now everything's gone

随风而散

Gone gone gone gone

不留痕迹

You know you know what you're doing

你知道是你毁灭了我们的爱情吧

You know you know what you're doing

你知道是你让往昔的美好消失不见的吧

You know you know what you're doing

你知道你才是这一切的始作俑者吧

You know

你是知道的吧

评论
热度 ( 4 )

© 忽如远行客 | Powered by LOFTER